Thursday, 3 April 2014

Thirteenth floor




Trochę boję się wysokości, nie mam lęku ale jednak gdy przyszło mi chodzić w obcasach po dachu wieżowca momentami miałam wrażenie, ze zaraz się z niego sturlam. Jak w tych najgorszych snach, kiedy myślisz ze własnie spadasz... Sama się sobie dziwię, że kiedyś byłam częstym 'dachowym' bywalcem. W końcu gdzie lepiej smakowałby szampan czy wino jak nie na dwunastym piętrze. W ostatni weekend dałam jednak rade i pokonałam swoje miękkie nogi ! Starałam się dzielnie pozować, jednak wiatr uniemożliwił mi jakieś ambitniejsze wygibasy(musiałam też ciągle trzymać kapelusz by gdzieś nie odleciał). Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się wam podobają i wybaczycie mi moją dłuższą nieobecność :) Zawsze możecie śledzić mnie na instagramie gdzie częściej daje oznaki życia.


pics - Aleksandra Makiewicz | make up - Natalia Fornal

dress - inlovewithfashion | jacket - chicwish | necklace - deadburydead | rings - romwe | shoes - Miss Selfridge | sunglasses - spektresunglasses | hat - ROMWE

57 comments

  1. jak dla mnie genialny zestaw, wszystko super dobrane;)

    ReplyDelete
  2. Zestaw bardzo mi się podoba, szczególnie buty i kolor sukienki :)

    ReplyDelete
  3. Perfect outfit! Love your style and photos! ♥

    Stray Alley

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz idealnie a zdjęcia są cudne

    ReplyDelete
  5. Chudzinka się zrobiłaś...stosujesz jakieś diety czy to stres?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee, nic sie nie odchudzam. Ostatnio babci nie było u mnie to i nikt mi pod nos obiadów nie podsuwał więc pewnie schudłam hah :p

      Delete
  6. nice look, lovely jacket!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2014/04/rose-rose-rose.html

    ReplyDelete
  7. To ostatnie zdjęcie jak idealne *-*
    Ty jesteś idealna!

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz kochana niesamowicie:) Jesteś niezwykle fotogeniczna :) Świetny kapelusz!

    ReplyDelete
  9. świetne miejsce, cudowne zdjęcia, genialny zestaw! ;)

    ReplyDelete
  10. Passe sur mon blog : ledressingdalizee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ile płaciłas za okulary ? sa świetne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kosztują chyba coś koło 100 euro, ale jak patrzyłam to nie są już dostępne na stronie producenta

      Delete
  12. oh god you are so sweet!

    ReplyDelete
  13. cudowne buty!

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz ślicznie, masz mega buty! Wszystko razem wygląda delikatnie ale z charakterem :)

    ReplyDelete
  15. beautiful look ♥
    I love the color of this dress and this jacket is PERFECT ♥

    ReplyDelete
  16. So pretty and wonderful! ♥

    ReplyDelete
  17. piękny kolor sukienki ! Ślicznie wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  18. prezentujesz się rewelacyjnie :D!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. perfekcyjne zdjęcia;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    ReplyDelete
  20. dodawaj częściej posty :(

    ReplyDelete
  21. Najwyraźniej Twój strach przed wysokością się opłacał, bo zdjęcia wyszły genialnie! :)

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia! Wyglądasz cudnie w tej sukience:)

    ReplyDelete
  23. piękne zdjęcia! cudowne buty ♥

    ReplyDelete
  24. Great look, love your shoes!
    http://weneedtolove.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ostatnie zdjęcie szczególnie mi się podoba. niczym inspiracje z tumblra !
    gratuluję pokonania strachu :)
    pozdrawiam !

    ReplyDelete
  26. Myślałaś o tym, aby założyć sobie ask'a ? pewnie dużo osób ma do Ciebie jakieś pytania :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. Jak mają jakieś pytania odnośnie bloga to mogą robić to tutaj. A jak ciekawi ich moje życie osobiste to no cóż trudno.

      Delete
  27. Podziwiam Cię, że siadłaś na brzegu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :P tak to było starszne XD

      Delete
  28. Kiedy nowy post ? :) Pozdrawiam Marta. ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. do piątku na pewno się pojawi :) mam az dwa zestawy do wstawienia :P

      Delete
    2. No i gdzie ten post ? :(

      Delete
  29. Świetna stylizacja!! Zwłaszcza sukienka,piękny ma kolor<3

    ReplyDelete
  30. Myślałaś o nagraniu filmiku na blogu ? W sumie dwa lata prowadzenia bloga to długo :) chcielibyśmy Cię zobaczyć i usłyszeć :) /Monika :))

    ReplyDelete
  31. Piękne botki, cudowne!!! <3

    ReplyDelete
  32. I like so much your outfits.
    Ive started to follow you in GFC and in FB.
    Follow me if you want :)

    http://siempreeverything.blogspot.com.es/
    https://www.facebook.com/siempreeverything.blog

    ReplyDelete
  33. Oprocz pieknej stylizacji- przecudowne zdjecia! :) / dearpopinjay.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jaka urocza!!! I genialna kurtkaa!!!!
    Bardzo Cię proszę odpowiedz mi jak zamawiasz ciuchy z chicwish?
    Z jakiego kraju jest przesyłka i jeśli płacisz przelewem to w jakiej walucie?
    Z góry dziękuję <3
    Asia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba z chin :P ja z nimi współpracowałam więc nie płaciłam za te ubrania. musiałabyś na stronie poszukać. Wysyłkę kurierem miałam. Najlepiej sprawdzic kurs walut ktory jest najmniejszy i ten wybrac

      Delete



Copyright by Iga Wysocka. All right reserved.